Chcemy zaoferować kadrze zarządzającej organizacjami pozarządowymi i spółdzielniami socjalnymi oraz osobom odpowiedzialnym za ich księgowość możliwość podniesienia kompetencji w zakresie zarządzania finansami w ramach Akademii PLN. Cykl szkoleń prowadzonych w jej ramach będzie okazją do poznania w praktyce narzędzia Prove it, które powstało z myślą o organizacjach pozarządowych i odpowiada na ich specyficzne potrzeby w zakresie zarządzania finansami.

 

Jednocześnie uruchomiony zostanie serwis internetowy, gromadzący informacje niezbędne na etapie podejmowania decyzji o wyborze rodzaju działalności, ale także potem. Chcemy by było to miejsce gdzie będzie można znaleźć wszystkie niezbędne informacje na temat kwestii rodzących się styku prawa i finansów, a w razie wątpliwości także zadać pytanie ekspertom. Równolegle z serwisem uruchomimy Pogotowie prawno-finansowe, gdzie będzie można skorzystać z porady fachowców od prawa i finansów. Dla zainteresowanych tematem przygotujemy też serię poradników i artykułów, w których poruszymy najbardziej palące kwestie.

 

Realizatorzy projektu „Porozmawiajmy o pieniądzach”:

 

Fundacja Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego (FRSO)
Osoba odpowiedzialna: Karolina Cyran-Juraszek
mail: karocyran@gmail.com
Ogólnopolski Związek Rewizyjny Spółdzielni Socjalnych (OZRSS)
Osoba odpowiedzialna: Artur Laskowski
mail:artlasko@gmail.com
Wspólnota Robocza Związków Organizacji Socjalnych (WRZOS)
Osoba odpowiedzialna: Santiago Garcia Dąbrowski
mail: santiago.garcia@wrzos.org.pl

 

Czas realizacji projektu: maj 2015 – październik 2016

Finansowanie: Fundusz Inicjatyw Obywatelskich